Pelik Tapi Benar!

Ketahui Bagaimana RATUSAN Rakyat Malaysia Sudah Menjana 4-5 Angka Sebulan Konsisten Dengan Hanya Menjual 'Barang Keperluan'!

Jana Pendapatan melalui Handphone - Tone Excel.

Hubungi Saya (Zam - 013.6408906)
wechat: ssdinas

Home Top Ad

Soalan & Jawapan Tentang Program WOW TuneTalk ToneExcel Anda boleh bertanya soalan baru dengan cara menghantar soalan melalui borang y...

Soalan Jawab Tentang Program WOW TuneTalk ToneExcel

Soalan & Jawapan Tentang Program WOW TuneTalk ToneExcel

Anda boleh bertanya soalan baru dengan cara menghantar soalan melalui borang yang disediakan pada bahagian 'HUBUNGI' di atas. Semoga keraguan anda terjawab.

1. Apakah Referal Program ToneExcel WOW Referal Program?

ToneExcel Referral Program ini merupakan program memperkenalkan simkad secara mulut ke mulut kepada kenalan, rakan dan saudara mara. Service provider yang digunakan di dalam program ini adalah simkad ToneExcel-Tunetalk. Dengan memperkenalkan simkad ini, kita akan mendapat komisyen sekiranya mereka top-up prepaid toneexcel-tunetalk. Komisyen akan diperolehi setiap kali mereka top-up selagi mereka menggunakan ToneExcel-Tunetalk.

2. Bagaimana marketing plan program ini?

Pembayaran komisyen penggunaan top-up orang yang kita perkenalkan sehingga tiga generasi. Setiap generasi tiada had, anda boleh memperkenalkan seberapa ramai yang anda inginkan.

Generasi 1 – 6%

Generasi 2 – 3%

Generasi 3 – 11%

Komisyen akan dibayar pada setiap 21hb bagi komisyen bulan sebelum, dengan syarat jumlah tersebut melebihi RM20 dalam tempoh sebulan.

3. Dimanakah boleh top-up prepaid toneexcel-tunetalk ini dan berapakah charge panggilannya?

Diseluruh negara termasuk Sabah/Sarawak untuk kesemua 7Eleven, Station Minyak yang mempunyai E-Pay, 60%-70% kedai-kedai top-up biasa dan Maybank2u, CIMB Click, Eon-Ebanking, dan RHB-Ebanking. Manakala charge panggilannya adalah 0.28 sen seminit dan 0.10 sen per SMS.

4. Apa beza dengan program prepaid sebelum ini?

Kemudahan untuk top-up ToneExcel-Tunetalk, rakan anda tidak perlu datang berjumpa anda setiap kali mereka ingin top-up tetapi mereka boleh top-up di tempat-tempat yang disebutkan tadi.

5. Apakah kekuatan referal program ini?

Pertama ia merupakan produk keperluan 20 juta rakyat Malaysia. Kedua, anda tidak perlu menyediakan atau membeli stok top-up kerana top-up boleh dilakukan di banyak tempat. Ketiga, syarat maintain setiap bulan terlalu rendah hanyalah minima RM40 setiap bulan, sedangkan kebiasaannya rakyat Malaysia memperuntukkan diantara RM50-RM200 sebagai kos panggilan / hand phone mereka. Keempat, Referral Program ToneExcel masih baru dan anda berpeluang menjadi antara orang yang terawal menjalankannya. Kelima, anda boleh menjalankan perniagaan ini secara online dan offline. Keenam, support yang diberikan oleh ToneExcel kepada pengedar mereka setakat ini merupakan khidmat yang dianggap kelas pertama, dan kita mudah untuk menghubungi mereka.

6. Bagaimana dengan isyarat penerimaannya?

Mereka menggunakan liputan celcom, jika celcom ok, maka ToneExcel-Tunetalk pun ok.

7. Bagaimana pendapat tuan, adakah perniagaan ini mempunyai peluang yang cerah?

Setiap perniagaan ada risikonya yang tersendiri, termasuk program ToneExcel ini sendiri, tiada siapa yang boleh menjamin apa-apa. Tetapi dengan beberapa data dan kajian ia akan membantu kita membuat satu keputusan yang bijak. ToneExcel bekerjasama dengan TuneTalk yang didokong oleh pengurusan AirAsia dan TuneHotel, pendapat saya ada kekuatannya disitu.

Tetapi kalau ada apa-apa yang berlaku (semoga tiada) anda akan rugi, tapi anda akan rugi hanya RM90 sahaja. Itu pun dapat balik kredit topup RM30, maka anda akan rugi RM50. Saya rasa itu merupakan risiko yang paling rendah berbanding peluang menjana pendapatan yang akan kita perolehi sekiranya network kita berkembang.

8. Kenapa tuan sangat menekankan untuk kami menyertai program affiliate ToneExcel ini?

Pertama, anda kerja sekali berkemungkinan menjana pendapatan seumur hidup. Jual SIMKAD pada 10 orang, jadi jika 10 orang tersebut topup seumur hidup mereka, anda memperolehi komisyen seumur hidup juga, malah boleh diwariskan lagi pendapatan tersebut.

Kedua, risiko yang rendah seperti yang saya sebutkan diatas.

Ketiga, saya tidak fikir anda rasa tertekan kerana perlu maintain setiap bulan untuk beli prepaid topup dengan jumlah minima RM20 sebulan. Kalau anda memang sudah biasa topup sebulan diantara RM50-RM100 tiap-tiap bulan, dan waktu tu anda tidak menyertai program ini lagi, saya tidak fikir setelah menyertainya, ia akan menjadi beban. Lainlah kalau anda jual produk-produk tertentu, selalu kena push downline untuk maintain setiap bulan. Silap-silap kena marah.

Formula saya untuk mencari perniagaan sampingan ini cukup mudah, hanya perlu jawab soalan ini:

Jika saya menyertai satu-satu perniagaan internet MLM, dan jika saya, katalah tidak akan dapat downline seumur hidup, dan saya perlu maintain setiap bulan, adakah dengan maintain tersebut akan menjadi beban kepada saya?

Jika jawapannya TIDAK, sertai perniagaan tersebut. Jika jawapannya YA jangan sertai perniagaan tersebut. Jika kita menyertainya juga dan cuba sponsor orang lain, sebenarnya kita hanya mahu melepaskan beban tersebut kepada mereka dan kita sebenarnya tidak jujur. Pasti orang yang dibawah sekali, yang tak dapat sponsor orang lain akan menanggung beban seperti yang anda fikirkan tadi.

Adakah jika anda tidak dapat downline langsung di dalam ToneExcel ini, menjadi beban kepada anda kerana terpaksa topup prepaid sebanyak RM20 setiap bulan, kalau jawapannya TIDAK, saya cadangkan anda sertai kami disini dengan segera. Jika YA, saya cadangkan anda jangan sertai program affiliate ToneExcel ini, dan carilah program yang lain jika anda masih ingin mencari pendapatan sampingan di internet .

SMS/Whatsapp: 0136408906


0 comentários:

Recent Posts